valpkurs!

då har vi inlett valpkursen på riktigt! cash var exemplarisk, låg mest på sin filt o kikade på dom andra i "klassen"! matte får träna lite mer bara.. nä, nu ska jag kolla på lite tv. mannen liggerhär bredvid mig o sussar, o lurvis ligger på mina iskalla fötter o stensover! apropå kall, igår blev jag motsatsen. solade i 10 min bara i svärmors nya eminenta solarium! jag blev bruuun! jag som aldrig blir brun! ska ev sola imorn efter jobbet! :) jag älskar ju värme, så de var såå skönt å bli igenomvarm! hoppas mina fötter blir de snart! :) cash jobbar iaf på de. gonatt hörrni! - KRAM -

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Bli medlem här GRATIS och börja samla poäng!

http://www.freestreet.se/?r=4062

Poängen växlar du sedan in och får presentkort att handla för i massavis av olika butiker och på olika sidor på nätet! =)

Exempel: H&M, JC, Kicks, Åhlen's, Siba, Stadium, Nelly.com, cdon.com osv, osv.

Lycka till!

Kram

2009-04-24 @ 00:49:45
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0