lörd 1 aug kl 03.40

Åh gisses vad trött jag är!! Äntligen hemma efter en lång kväll :) Men en trevlig sådan! Drog iväg hem till Jonas kompis Fredrik och hängde lite med honom och hans bror Petter, mycket trevligt! Vid tio-snåret gav vi Fredriks familj lite lugn och ro (barn skulle nattas) och gick ner till vattnet en stund. Insåg snabbt att vi inte var ensamma där - hela jordens myggbestånd hade också samlats till träff! Jonas och Fredrik slängde ihop en liten eld! Tjohej som den rök, och så effektiv sen! Efter lite pyromani styrde vi kosan mot Golfen, där en polare till grabbarna skulle spela. A tribute to Eddie Medusa. Tro mig om jag säger att halva ön var där! Varmt, rörigt men rätt trevligt. Men nu är jag trött. För att inte tala om Cashen. Han har däckat i hallen. Undrar om han tänker komma och lägga sig? Ett är då säkert, det ska jag göra. NU! - KRAM - (ett något försenat inlägg. mobilen ville INTE som jag ville den natten, men nu är de iaf på plats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0