Sol!

Tackar så mycket för detta sköna väder! Även om det inte är tokvarmt, så är det iallafall väldigt behagligt och skönt! Och viktigast av allt, är att solen lyser på himlen och blåsten "syns" inte till! Sweet!

Nu kurrar magen ljudligt här... Inväntar favoriten hel kyckling i stekpåse... KAN DEN BLI FÄRDIG SNAAART?! Ehrm, ja, förlåt. Men jag är HUNGRIG! Kära svågern Martin är här och ska joina oss i smaskandet av den goda kycklingen :) Sen blir det paj och vaniljvisp. Jag kommer bli så där äckligt mätt känner jag redan nu... Hehe. En latte kommer det med största sannolikhet även bli för min del. Dålig vana de där *ler*

Jag är så stolt över min lille skrutt idag!!! Han har varit rätt bråkig att gå prommenader med. Den lille lurventussen har dragit nåt så infernaliskt mycket och det klarar inte riktigt min kropp av. Han må va liten - men det räcker då till för min stackars kropp när han sätter i. Men idag var han helt klockren! Gick jättesnällt och var helt exemplarisk! När vi var ungefär halvvägs så mötte min kära ass Emmelie en bekant till henne som hade en Jack russel med sig. En 7 månaders argsint liten hane. Eller, argsint och argsint, han morrade o lät som sju svåra år. Cash ville först fram o leka o nosa, men när det där morrandet drog igång så var det inte riktigt lika spännande längre. Då kom en annan kvinna förbi (hon jobbar i brukshundsklubben på öckerö) med sina två hundar, så då kan vi säga att den lille russeln och Cash fick pasitivitetsträna! Vi stod där i korsningen med våra hundar, och Cash satte sig och bara iaktog! Jag var så stolt över den lille rackarn! *ler* Han brydde sig inte så mycket om omgivningen utan mest bara satt, när jag sa åt honom att sitta. Det var så skönt!! Hihi.. Så nu känns han inte som ett hopplöst fall längre *ler*

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0