vilken himla dag

Hade egentligen tänkt "spy galla" över dagen, men det är väl egentligen inte så mycket att säga. Det finns helt enkelt vissa människor som inte har en intakt hjärna, ej förmögna att förstå sitt eget bästa. De är dock förbaskat irriterande. Men samma grupp av människor är inte värda den mängd energi som det går åt för mig att vara så där fruktansvärt arg. Likt förbaskat var jag det. Förlåt att jag är så kryptisk, men jag kan inte skriva så mycket mer just nu. Dessutom måste jag ursäkta alla dessa mobilinlägg utan någon som helst tillstymmelse till bild! Sorry! Nähäpp, nu borde jag verkligen sova! Klockan är alldeles på tok för mycket! Natti! - KRAM -

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vi har det helt underbart här nere kan jag lova!!! :)



Ska försöka uppdatera varje dag med bilder på vad vi göra - kan nog dock bli en hel del sola-bilder fniss



Kram

2009-08-05 @ 10:02:06
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se
Postat av: mams

irriterande människor finns det gott om.. det enda vi kan göra är att inte va en sån själva! älska era fiender va de ju nån som sa... :o)

2009-08-05 @ 12:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0