en snabbtitt på köket!

Jag är lat, och orkar inte lägga upp alla bilder prexis just nu på hur arbetet utvecklats, men här kommer dom 4 viktiga före och efter bilderna *ler*

Det här är förresten bilder tagna innan vi bodde här, och kvalitén på bilderna är inte dom bästa! Vi skyller på gårdagens teknik ;) Tror det är dom enda bilder som finns som visar hur hela köket såg ut innan virvelvinden drog fram! *leer*

Vi är NÖJDA om man så säger!!! Fy rackarns så gött det är när allt är på plats! Eller, ja, allt är väl iof inte riktigt på plats - men det syns inte om man inte börjar öppna vissa skåp! *ler* Men det är ett annat roligt nöje som vi ska ta itu med så småningom! Skoj och få ställa iordning allt igen, med lite nya grejer o så.. Var på ikea i fredags och köpte ny stekpanna o kastrull bland annat. Vi har ju en induktionshäll nu! Wehoo!

Nähäpp, det är la som vanligt dags för mig o binga in! Men jag återkommer :)

- KRAM -

Kommentarer
Postat av: mams

så fint de blev! härligt med nytt kök - det är ju det viktigaste rummet i hela huset! :o)

2009-06-16 @ 07:40:57
Postat av: Rebecca

Ja det är så snyggt!!!!!

2009-06-16 @ 23:44:24
URL: http://baralite.blogspot.com
Postat av: Nilla

Åh vad snyggt det blev!!! Jag har oxå nytt kök som sagt och det är ju så mycket roligare att vara där och laga mat och fixa och dona.



Kram

2009-06-18 @ 11:46:36
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0