Hur kunde jag glömma skriva om det här?

Jag skulle ju skrivit detta förra söndan för sjutton! Bättre sent än aldrig börjar bli något utav en ledstjärna hos mig.. Ehm..!
Jag har alltid sagt under hela min uppväxt att jag har världens starkaste kusin, och förra helgen blev det nästintill sant! För min kära, älskade, "lilla" kusin var nere i Luxemburg med Bänkpressarlandslaget och tävlade på VM! Och tog brons! Du är så förbaskat duktig käre kuss!!! Stolt, stoltare, stoltast!! ;)




Lördag 30 maj
klass 125 kg - Marcus Andersson
Ett brons i första internationella tävlingen mycket bra Marcus! Det kan nämnas att Marcus faktiskt var silvermedaljör under några minuter då en överklagan på tröja gick igenom men sedan blev ändrat...
I övrgit så blev det en mörk dag då övriga bomade ut sig på...maglyft, inte bara nedanstående utan även de flesta utbomningar i samtliga klasser. En utförligare berättelse kommer från VM-gänget som just nu sörjer men också gläds åt Marcus Anderssons brons!
www.styrkelyft.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0