Phu..

It's hot, hot! Vi var en sväng o försökte locka i cash i badet borta på ett ganska grunt badställe. Jonas bar ner honom i vattnet, men han sprang fort som attans upp igen, hehe. Men efter några gånger så sprang han inte riktigt lika fort upp. Han måste ju inse att det är bra mkt skönare i havet än på varma land! De var för övrigt 21 grader i vattnet! Nästan erica-vänligt! hehe... Imorn får vi finbesök! Emma o John ska komma ut o bada! Måtte de underbara vädret hålla i sig! Pratade med henne häromdan å då sa hon att dom bestämt söndag som baddag! Jag tyckte genast att dom baske mig fick komma ut till sommarparadiset o bada isf! De nappades det på! Jag funderar på om vi ev ska åka ut till nån holme o slappa.. Får se! :) Nu sitter jag en stund på jobbet, å e ääär så kvavt o varmt! Jaja, nu ska här jobbas! -KRAM-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0