Vila i frid lilla Äsping

Jag fick höra något så oerhört tragiskt och ledsamt idag att jag och Jonas blev alldeles låga... :( Cash har en lekkompis som han dels gått valpkursen och vardagslydnaden med. Äsping heter hon och är en Jack Russell Terrier, och ett riktigt energiknippe. Tror hon föddes typ en vecka efter Cash. Dvs 10 månader nu i dagarna.

Hon är död. Det är så sorgligt så jag nästan bara vill gråta. Hon hade varit ute i skog och mark i helgen med sin matte, och antagligen hittat ett kadaver som hon käkat på. Det slutade i tarmvred, och det fanns tydligen inget att göra för den underbara lilla fröken... Så hon dog. Usch, vem ska lille Cash nu leka sådär ljuvligt mycket med?

Det är sorg i hjärtat, för Cash och Äsping lekte bra ihop och dom tyckte så otroligt mycket om varandra. Hennes matte sa alltid att Cash var pojkvännen. Jag lider med henne, och lider lite med mig själv. För vi hade så roliga planer på framtida kurser att gå på ihop! Själv är det ju skittråkigt att gå. Nä fy sjutton.. Du är redan saknad lillskruttan! Du kommer alltid finnas med oss i våra hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0