Jösses en sån dag!

Oh my vad jag är trött!!! Det känns som om jag är helt urblåst i skallen (ja tackar för alla fina pikar jag la upp det för där då! Undanbedes vänligen men bestämt! *s*)

Om vi säger som så här. Man blir väldigt trött av att vara ute i friska, blåsiga, kyliga luften i 7 timmar! Att dessutom åka färja i en dryg timma x2 i blåsten gör en ännu tröttare! Cash kunde inte beskriva det bättre än vad han gör här på bilden. *ler* Vi kom hem, beställde mat och hunden slocknade under soffan. Det blir inte en sen kväll ikväll. Eller så kommer jag in i hundrasjuttioelfte andningen?

Hur det gick i matchen? Jo tack fint! Våra grabbs vann med 3-1 där på bortaplan! Och vi var lika många hönö supportrar som det var hemmapublik *ler* Tror vår ölande klack hördes mer däremot. *asg*

"Draaa dom i pisserännan, draaa dom i pisserännan......!"

Dock fick vi en kille skadad rätt ordentligt.. :( Hans knä är nog inte mycket att hurra för tror vi. Det mesta har nog tyvärr gått sönder där.. Han bars av planen och låg på en bår tills matchen var slut och ambulansen kom. Och Jonas har rätt ont i sin ena fot. Han fick en smäll från två spelare samtidigt, en på foten och en på vaden. Han haltar fram här hemma nu och "ajjar till" lite titt som tätt när han glömmer av sig...

De är farligt med sport! De är de jag alltid sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0