Lite mer bitande kyla

Härom veckan var vi ut med bilen en liten sväng och skaffade oss bildbevis på den kalla vintern här hemma. Jag tror det har sagts att det inte varit sån här vinter här i trakterna på 50 år. Så här kommer lite historiska bilder!


Det hör inte till vanligheterna att isen ligger så här pass mycket, så det är bra att färjorna är stabila så dom kan bana väg i ismassan!


Jag fullkomligt älskar trädgrenar i skymningsmotljus!
Foto av Jonas


Det är lite läckert medalla isflak tycker jag! :)
Foto av Jonas




Vackert och fridfullt tycker jag!
Foto av Jonas


Foto av Jonas


Foto av Jonas


Foto av Jonas

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ni är otroligt duktiga på att fota! Det får en att fundera ännu mer på att köpa sig en riktig sys.dig.kamera.



Kram

2010-02-15 @ 00:02:08
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0