Lite mer update

Jag fick ju den trevliga överraskningen igår att mamma och pappa ska komma ner på en helgtripp! Det ska bli skitskoj! Så nu ska jag gå och räkna veckor i 3 veckor! ;) Jag hoppas innerligt att snön har lugnat ner sig tills dess, men det ska vi väl kanske inte våga hoppas på?!

Idag var jag, min käraste och vår lurvige vän på en promenad igen. Det lyste ingen härlig sol idag som igår, men det var nästan vindstilla. Det är också ganska skönt när det för en gångs skull är! ;) Så det bidde på med skoteroverallen igen, och en timma senare så var vi åter hemma. Vi tog en paus på en plan som ligger en bit bort från oss, och tränade inkallning. Dessutom passade jonas på att gömma sig och ropa på Cash, så fick sistnämnda leta upp husse. Det gjorde han enkelt och lätt. Det var skönt att se att lillelurv kunde komma på Hit även när han var som mest upptagen med att skutta och dyka i snön. Så fort jag ropade på honom så kom han som skjuten ur en kanon. Det uppskattas om man säger. Jag känner att jag är så dålig på att komma på övningsmoment! Men men, får väl skaka på skallen så kanske nåt ramlar på plats?

Nähä, undrar om min CS'ande andra hälft tänker sluta med sitt pangande snart? Jag börjar faktiskt hör och häpna bli lite trött! Så inatt blir det inget hockeytittande för min del. Märkligt nog låg jag nämligen och kikade på USA-Canada inatt när jonas sov som allra mest. Väldigt förvånande kände jag att det var! Jag titta på hockey som inte är Sverige, och helt på eget initiativ? Märkligt... :P Nä se på sjutton, nu är pangandet slut! :P Förresten, jag har världens snällaste käraste! Han beställde en ny hårddisk till mig idag! :D Jag kommer ha vääldigt mycket space snart! Hihi... Den nya är på 1.5TB! :D Weeeihoooo! Så då kommer jag ha 2TB! Sweet säger jag bara! Han har visst en plan att införskaffa ett nytt graffekort också åt mig vid senare tillfälle. Det är rena rama julafton igen! ;) Har jag sagt att jag är oförskämt bortskämd?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du så roligt att se kort på kusinfamiljen och familjen B! Kusins lilleman är ju sin far upp i dagen. :)

Hoppas ni har det bra!

Kram tillbaks

2010-02-23 @ 18:39:59
URL: http://baratankar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Heej :) Frågestund pågår i min blogg så fråga på nu ;dd Frågestunden avslutas ikväll kl.20.00!



Glöm inte att fråga i inlägget Frågestund :)

2010-02-23 @ 19:43:14
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0