Vad är det med mig egentligen?

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag... eller, de senaste dagarna får jag väl säga. Jag känner mig helt ur gängorna. Börjar misstänka en begynnande vinterdepression eller nåt i den stilen. Känner mig helt håglös, rastlös, deppig, uttråkad, you name it. Usch, jag vill inte va sån här! Det är så otroligt olikt mig. Men nån gång ibland dyker de på mig. De där dumma depressionerna. Men tack och lov i väldigt låg skala. Man kan helt klart må sämre än det här. Men det hjälper liksom inte för stunden... Usch, nu får Jonas komma hem snart så jag kan få en lååång kraaam. I sure need it...

Dessutom toksnöar det ute. JAG VILL INTE HA NÅN MER SNÖ! Det räcker att stackars norrland får en massa äcklig snö, men vi behöver inte få mer! Men idag har det likt förbaskat - och gör väl förvisso än - vräkt ner en massa snö. Dumt. För nåt år sedan hade jag minsann snödroppar och krokusar som växte i min rabatt i februari. Det kan jag säga att det inte blir nåt med i år iallafall. Men min svåger påminde mig om att vi det året inte hade nån vettig sommar heller. Det är det jag lever på just nu. En sån här vinter måste betyda en RIKTIG sommar också! Snälla?

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskade gumsan! Snart kommer sommaren och snart kommer VÅREN! Och snart kommer det en bäbis i familjen :) Kraaaamas massaaaa påååååå! Vinterdepp suger hårdare än hårdast alltså :(

2010-02-02 @ 23:48:48
Postat av: moi

Tack stumpan, de satt som en smäck! :) Ja, jag ser extremt mycket fram emot allt det!

KRAAM!

2010-02-03 @ 02:12:13
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: mams

gumman då... kom att tänka på Alfons Åbergs farmor som sa att det är bra att du har tråkigt för då blir det desto roligare sen! ja.. hon kanske har rätt!? allt snöande tar på krafterna det får jag hålla med om, idag snöar det här också... vet inte hur många dagar i rad nu! kraaaaaaaamar!!

2010-02-03 @ 07:13:53
Postat av: beccis

Men lilla hjärtat! Kramar om!!! Hihi - kom just på att jag drömde om dig i natt. Vi var i Stockholm på någon skola och jag skulle undervisa några och sprang runt och var stressad och hann knappt prata med dig. Tur att det inte är så i verkligheten när vi ses. Då hinner vi prata. Kram

2010-02-03 @ 11:38:27
URL: http://minaalldelesegnatankar.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Åh hjärtat jag har samma problem. Depp, gråt och mörker. Men snart blir det sommar och värme och sol!!! Tur du har nån du kan krama iaf. Fast Molly är inte så tokig hon heller :) Längtar INTE efter den där snön som ni har nu, den som är på väg upp till oss....



Skickar en massa stora kramar till dig mig vän!

2010-02-04 @ 00:34:56
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se
Postat av: moi

TACK för alla värmande kommentarer! :D Bidde jätteglader! :) Ni är guld värda! KRAM!

2010-02-04 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0