Köldrekord för den här vintern!

I morse när min käre far skulle gå upp för att kontrollera termometern, tog han ett sekundsnabbt beslut. Han ringde o tog ledigt för att vara hemma på husvakt. Det var -26.7 så här behövdes eldas en hel del för att vi inte skulle frysa alldeles för mycket. Jag trodde att de skulle vara närmare 30 minus när vi sen skulle gå upp, men då var de iaf "bara" -23. Och vi som skulle in till stan idag... Jonas skulle in på massage kl 14, den lyckosten! :) Till min favoritmassör, synd bara att hon ska bo i Sundsvall och inte gbg! :P Sen efter hans härliga timma, så strosade vi på stan lite, hann med ett besök hos min optiker och fick bågarna justerade! Perfa! :) Dessutom fick Jonas köpt sig ett par nya bågar! Sen bidde det mat på Jop's, vilket var riktigt gott! Efter denna dag på stan så avrundade vi det hela med en träff med mina syskon och ett stycke svåger för en färd till Eon arena. Tyvärr blev det en skitmatch. Kvällen hade kunnat bli så mycket bättre på just den punkten, men men! Kvällen avslutades helt enligt traditionen, på MAX! Så nu är jag tokmätt! *s* Bror och sambo spelar fifa för hela slanten, Cash ligger i sin bur o sover, och jag håller nästan på att somna här vid tangenterna! Imorgon, eller idag om man ska vara petig, fyller min kära mams år!

GRATTIIIIIS mami!!! :)


Sen är det alldeles för lite tid kvar på den här vintervistelsen i norr... Alltid lika tråkigt att resa hem, även om jag längtar hem till min egna säng, madrass och vardagen. Men... min familj vill jag helst packa ner i mina väskor!!! Dumma avlånga land...

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det var bara trevligt och mysigt att ha besök av dig. Hade jag inte orkat så hade jag skickat hem er :)



Hoppas det gick bra för er att köra hem hela vägen.



Kram vännen

2010-01-10 @ 17:05:08
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0