Sista laddningen för ikväll

2010-01-02 Vi trotsade kylan (det var typ som varmast -15° under de veckor vi var där uppe, och som oftast låg det mellan -15-20°) och gav oss ut på gården en liten stund. Jag hade inte vågat mig ut mer än nödvändigt, så jag hade inte låtit mig roats av vår lurvige lille krabat! Jösses som han älskar snö! *ler* Jag passade såklart på att försöka fota lite annat också under den kyliga halvtimman! :)








Sådärja! Då var vi iallafall en bit på väg i fotoskörden! Nu är här sängdags, för jag är tröttelitrött! And so is the dog and his master :) Natti på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de var roligt att se! bilden med adventsljusstaken kan ju bli kommande julkort kanske? väldigt fint ljus i den..

kan ju tala om att det kommit ännu mer snö nu! problem efter vägarna lite varstans igen... tycker det räcker nu!

2010-01-28 @ 07:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0