Usch, fy, blä och tvi vale!

Så har jag då varit in på dagkirurgen. Man har gjort ett litet ingrepp i min näsa. Jag har nämligen haft en kroniskt tät näsa i en herrans massa år. De är inte så bra att jag vaknar med nästäppa varje dag eftersom jag har en andningsmaskin på natten, som dessutom har en näsmask. Jag har fått behandling tidigare vid två tillfällen, har jag för mig, som inte har hjälpt. Så då ansåg öron, näsa, hals-läkaren att det bara var att bränna med elektroder som återstod. Det gjorde inte så ont men var FRUKTANSVÄRT obehagligt! Så nu sitter jag här hemma, mindre snygg. Funderar ett tag på om jag verkligen ska lägga upp bilderna från idag. Det får bli senare ikväll eller imorn isf :) Tjipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0