Kalas, vinst och Stockholm!

Tänka sig vad mycket man kan få plats med i en rubrik?! :) Idag har vi varit på söta, söta Tovas 3-årskalas! Och jag är helt tom i skallen... *skratt* Hon och hennes två ljudliga, livliga kusiner kan verkligen konsten att låta som en hel tomte armé! :P Jag har en helt slut liten fyrbenting här på golvet intill mig också. Han hade det han gjorde att försöka hålla koll på allt folk! :) Men det var trevligt och mycket gott! Så just nu är jag väldans mätt efter Tacos och världens godaste kladdkaka!!!

Sen är jag ju så himla glader över min fina vinst! (Klicka på länken) Jag vinner aldrig någonting, men nu har jag äntligen fått göra det, och jag är sååå glad och lyrisk!!! Hihi... Visst kommer jag få ett väldans fint halsband? Hihihi....

Imorgon ska här packas! För på måndag morgon bär kosan iväg mot Stockholm för att titta på den här mannen, myten, konceptet:

 

 

Ja vad sjutton, karln är ju ändå bara 77 år gammal, så den här turnéplanen är väl inga problem? Eller vad skulle ni tycka? *S* Jag är iallafall ganska imponerad!!! 4 lediga av 23 dagar, jag blir trött bara jag tänker på det och jag är ändå bara 32 år gammal! :P

 

Willie Nelsons Europa turné

Jun 3 2010 Performance Dublin, IE The O2
Jun 4 2010 Performance Killarney, IE INEC
Jun 5 2010 Performance Castlebar, IE Royal Theatre
Jun 7 2010 Performance Dundee, GB Caird Hall
Jun 8 2010 Performance Glasgow, GB Clyde Auditorium
Jun 9 2010 Performance Edinburgh, GB Playhouse Theatre
Jun 10 2010 Performance Manchester, GB Manchester Apollo
Jun 11 2010 Performance London, GB Apollo
Jun 13 2010 Performance Copenhagen, DK Vega
Jun 14 2010 Performance Stockholm, SE Cirkus
Jun 15 2010 Performance Langesund, NO Wrigthegården
Jun 17 2010 Performance Berlin, DE Tempodrom at Ostbahnhof
Jun 18 2010 Performance Amsterdam, NL Melkweg Max
Jun 19 2010 Performance Stuttgart, DE Freilichtbuhne
Jun 20 2010 Performance Graz, AT Stadthalle
Jun 21 2010 Performance Munich, DE Circus Krone
Jun 23 2010 Performance Basel, CH Grosser Festival
Jun 24 2010 Performance Brussels, BE Ancienne Belgique
Jun 25 2010 Performance Glastonbury, GB Glastonbury Festival
Jun 26 2010 Performance Paris, FR Olympia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0