Sommarvärme!

Jag blir alltid lika lycklig när solen skiner och solstrålarna värmer! Idag hade vi nästan 28 grader på solsidan, i skuggan, och jag höll nästan på att smälta bort! DÅ är det varmt!!! Hihi... Så imöra ska vi nog gå på utflykt, men på kvällskvisten såklart för att inte hundarna ska törsta ihjäl och få värmeslag. Min kära hundvän G har lagt upp en rutt vi ska gå. Den kommer ta ca 90 minuter tror hon. Så nån gång efter kl 18 tar vi färjan över och ställer bilen på lämpligt ställe. Sen ska vi vandra ut i naturen! Det kommer bli ljuvligt!!! Får nog leta fram både kylfilt och kylhalsband tills dess dock. Kanske ska låna ut armbanden till G också, som inte alls är lika förtjust i värmen som jag är! *S*

Nähä, då var det dags att betala räkningar... Usch, det gör mig alltid på så dåligt humör!!!

Kommentarer
Postat av: mams

nu har presenten fått sin plats, ängeln hänger på hemnyckeln och taggen på bilnyckeln! blev så bra så! pöss!

2010-06-01 @ 07:33:11
Postat av: lillasyster

Vi måste med andra ord inte läggas in på bb/neonatal efter förlossningen utan vi kommer hamna på vårdhotellet direkt! Hänger hon med nu? =)

2010-06-05 @ 11:34:58
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0