Drömmer mig bort en smula...

Jonas hade läst i metro tror jag det var, eller om han hörde nåt på radion om Maldiverna. Så nu är ejjas reslust väckt! *skratt* Snacka om paradisöar! Inte för att jag helt säkert skulle vilja bo som på den här ön, men helt trist ser det ju faktiskt inte ut?! Men det kanske kan bli lite ensligt efter någon vecka *ler* Blev tvungen o googla lite nyss, och såg att Fritidsresor faktiskt har charter dit. I framtiden när man ska få avnjuta

sin smekmånad, då skulle det kanske inte varit så dumt å åka till Maldiverna! Eller vad säger ni? :) Råkade hitta Hiltons hotell på en av atollerna, och hej håå vilka priser! Men så sjukt vackert! Ja, drömma kan man ju göra iallfall! Snart är det väl dags att lägga sig ner på kudden och försöka åstadkomma lite sömn, men jag är ju så dålig på de där med att somna...
Allra helst nu med den här rackarns blåsan som spökar. Jag är faktiskt riktigt orolig, och det känns inte alls speciellt roligt eller tryggt.. :( Det gör fortfarande ont. Speciellt efter jag varit på toa och går och lägger mig, vilket jag ju snart ska göra. Då kör det som en kniv i magen. Jag hoppas verkligen, verkligen innerligt att jag inte lyckats förstöra blåsan på riktigt. Det vore ju så förbaskat himla skitkorkat!!! Av ren lathet liksom! Usch.. får lite lätt ångest av alltihop. Imorn ska jag gå till jouren igen. Hoppas att det Inte tar tre timmar den här gången bara! Störigt... Må det gå vägen! Får bli en lång och intensiv bön innan jag slocknar tror jag bestämt... Sen drömma om Maldiverna ;)

Över & ut.

Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Jag hoppas med dig på att det kommer bli bra. Att de bara säger men ät det här så blir du bra på en vecka eller nåt. Efterklok är ju lätt att vara men det gör ju inget bättre... Och så hoppas jag på att du kommer iväg till Maldiverna så småningom med :) kram

2011-04-18 @ 21:39:17
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com
Postat av: mams

men hallåååå dags att uppdatera!! :o)

2011-05-17 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0