Du har räddat mig

Jag helt sonika tar och stjäl ett inlägg från min vän Rebecca, för jag tycker också att den här lovsången var fantastisk. Dessutom är det trevligt att se och höra Joel som sjunger, han är så himla duktig! Och den minst lika begåvade Sebastian eller Basse som han heter i min värld som sitter vid tangenterna i klippet! Men sången och texten berörde mig, så nu tycker jag att ni också ska få ta del av den! :)

 

Du har räddat mig
Alltid funnits där
Vid min sida var dag
Av Din blick är jag sedd
Fastän livet gör ont
Vill jag lita på Dig
Tro att Du hör min bön
Att Din blick är på mig

Genom allt är jag Din
Du finns här hos mig
Jag är helt i Din hand
Du som ville mitt liv
Alltid finns Du här
Jag får vila i Dig

Lova Herren min själ
Full av ömhet och nåd
Du som gav mig mitt namn
Ja, Din blick rör vid mig

Genom allt är jag Din
Alltid finns Du här
Jag är helt i Din hand
Du som ville mitt liv
Alltid finns Du här

Jag får vila i Dig Du har räddat mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0