Kanske sista i världen att se filmerna, men...

...nu har jag iallafall sett alla tre filmer om Bella och gänget i Twilight!

Jag har aldrig riktigt varit så noga med att se filmerna, trots att alla tyckt att dom vaaaarit så bra *ler* Har aldrig haft något behov liksom. Men så sa min nya assistent att jag var tvungen o se dom. Så jag sa lite halvt uppgivet att hon kunde ta med dom om hon ville någon dag. Vilket hon så klart gjorde! Så igår såg jag första, och idag har jag sett de två andra! Jag erkänner, jag tycker dom är riktigt bra alltså. Undrar lite vad det är som gör att vi tjejer fastnar så för det hela. Men jag antar att det är den Stora Kärleken, dramat och passionen som vi går igång på.

Just nu ser jag fram emot höstens filmer! Vill ju se fortsättningen NU! ;) Kommer nog faktiskt kanske bli tvungen att se dom här tre igen inom en inte allt för snar framtid... Attans!


Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Jag har inte sett filmerna än. Tror du jag kommer gilla dem?



Sv: Min kropp mår faktiskt riktigt bra efter träningen. Efter första och andra gången hade jag rejält med träningsvärk men sen vilade jag en kväll, tränade i går kväll igen och idag - ingen träningsvärk att tala om! :) Måste passa på att hålla i medans jag har inspiration. Vem vet hur länge det varar? kram kram

2011-02-05 @ 15:37:39
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0