Göta petter! Mina få timmar inatt tar ut s...

Göta petter! Mina få timmar inatt tar ut sin rätt nu... Lyckades inte somna förrän efter 3 nämligen, och upp 8. De är inte den här kroppen van vid! Allt gick iaf bra hos läkaren! Allting såg bra ut, hjärtat hade inte förändrats någonting sedan sist (1 år sedan) och nu har det sett så bra ut de här åren så han skulle vänta 2 år tills nästa gång! Eller ja, till nästa ultraljud dvs. Ska dit om ett år o ta blodprov. Vilket prov det nu var, skulle iaf vara väldigt visande över hjärtfunktionen och mot förmodan några problem. Det var tokskoj att träffa Daniel idag! Det blir alldeles för sällan.. Pratade om allt möjligt o gamla minnen :) En ytterst trevlig lunch! Tack min vän! :) Nä, nu ser jag i kors. Soooooooovaaaaaaa! NUUU!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0