Då sitter vi på färjan

Det är vaaaaarmt! Men jag klagar INTE! :) Gissa om algot o cash blev helt galet tokglada? Jepp, rätt gissat! Det kommer nog vara en väldigt, väldigt trött liten kille som vi hämtar sen skulle jag tro! Men de kan han ha de ;) Lite trist denna dag, är att min kära "gamla" ass hanna bidde sjuker.. Hon har jobbat extra i några dagar eftersom min ordinarie är i kina-land! Det är sååå himla kul att ha hannapanna hemma hos oss igen! Jag har SAKNAT dig! Så de är ju piss o pest att hennes dumma pojkvän lyckats bli dyngförkyld o smittat henne.. Jag skickade helt enkelt hem henne, tänkte att de ju vore ytterst olyckligt om vi blev sjuka NU när jonas har semester, och det är sån här underbar vörna! :) Men de tog emot... Har ju så himla kul ihop med knäppis hanna ;) Men hoppas att de går över tills imöra! :) Nä nu börjar jag bli smått åksjuk, får lyfta blicken från mobben! Lägger snart till ändå så, å då ska jag ju köra bil! :) Ha det nu så fantastiskt i sommarn! De ska iaf vi ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0