*host harkel*

Blev så fint påmind att det gått några dagar nu igen sedan sist. Så då får jag väl göra något åt det då! :)

Idag fick Cash åka på äventyr. Iallafall i hans lilla värld! *ler* Matte skulle iväg på bio och husse spelade ett stycke fotbollsmatch! Så då fick Cashen åka ner till "farmor" till hennes butik för en timma! Det hade gått bra och jag kan tänka mig att den lille krabaten fick total uppmärksamhet både från Gittan och kunder! *ler* Bra träning för herrn! Han kan tycka att det är väldans läskigt med nytt folk, å vart tränar man sånt om inte i en butik där det ständigt kommer nya ansikten? :) Jag har liksom bestämt mig för att lilleman ska bli en världsvan liten pryl! Å imorn bär det iväg på en ny utmaning. Då ska lilla familjen Olofsson/Karlsson på 25 års kalas. Det skulle visst finnas barn där åxå, o de kan bli spännande! Den erfarenhet jag gjort med honom hittills så är barn nåt väldans trevligt! Hoppas bara resan ner till Kungsbacka går smärtfritt. Om vi säger som så, åka bil är inge nå kul när man måste sitta instängd i sin transportbur!

Hur som haver, jag var ju på bio ikväll! Fick äääntligen se Män som hatar kvinnor! Å den var precis så bra som jag hade hoppats (men betvivlat) att den skulle kunna vara! Jag skulle egentligen helst vilja se den igen! Den var verkligen skitbra! Jag tillhör ju skaran som formligen streckläste triologin, och nu vill jag börja om o läsa dom igen bara för att! *skratt* Det är sällan filmer som är direkt baserade på böcker verkligen blir bra - men dom lyckades! Visst var det en hel del som kapats o sådär, men på det stora hela, mer än väl godkänt!!! Är nog helt såld känner jag...

Det känns ganska så trevligt för övrigt, att livet börjar återgå till det normala vad det gäller tider. Lilleman sover hur länge som helst om han får, och nog för att han är helt slut just nu och ligger och sover under min stol, så gnäller han inte o vill gå å lägga sig i sovrummet som han gjorde förr. Förut var han helt knäckt vid tio o blev himla kinkig om han inte fick gå å lägga sig - vilket han inte fick, som den hemska matte jag nu är! Men de har ju gett resultat, för nu går han ytterst motvilligt upp med jonas vid halv 8 och när han får gå å lägga sig igen strax innan 8, så leks det en liten stund o sen stensomnar han o kan nog sova hur länge som helst känns de som! Jag får väcka honom vid tolv typ! Sweeeeeet.... :) Men nu börjar även jag känna mig lite trötter på ögat... Så de är la strax dax for the bed.

Måste ju bara jubla lite över kvällens melodifestival också! Fy vad coolt det är att Malena vann!!! La voix kan nog gå hem sen i maj tror jag! Vore så förbaskat tufft tycker jag! :)

Nähäpp, de får vara allt för ikväll!
Nöjd nu Beccs? ;)

Ta hand om varandra och lev väl!!!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: beckis

ja nu är jag nöjd ;)

2009-03-15 @ 02:29:28
URL: http://baralite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0