Ögonen går i kors...

Hjulp va tröttig jag är! Verkar vara det genomgående temat dessa dagar! Fast det är väl inte speciellt konstigt egentligen. Jag vet ju att det är såhär jag brukar må när det är nåt speciellt i görningen. Som musikalprojektet t ex. Vet även att det kommer sitta i ett tag till. Tyckte iallafall att jag var lite klok som inte var med på alla föreställningarna idag utan bara årets sista kl 13.00! Det kommer ju en stycke efterlängtad mamma imorn o jag hade tänkt att det skulle finnas lite ork i den här kroppen som jag kunde få ha glädje av under helgen åxå! Hade egentligen tänkt varit med på två föreställningar idag, men efter igår sa kroppen NEJ! Det är bara å lyssna o lyda! :) Börjar bli liiiite bättre på det nu på gamla dar *s* Det är fortfarande lite ovant att sitta o gäspa innan klockan blivit elva på kvällen, men tillfällena har ökat med en ungefär sisådär 300% under de senaste Cash-veckorna. Hehe.. Men jag klagar inte alls nu, faktiskt, han har blivit så himla bra på allt vad det där heter! *skratt* Ni skulle sett honom igår när jag gick upp kl 9. De var inte helt uppskattat! Han gick o la sig igen efter att vi varit ute på en liten kissrunda. *skratt* Han är ju van att få sova till en sisådär elva-tolv nu ju! *skratt* Bra där Cash! Det är skönt att hundar är så formbara! ;)

Jag tycker att vi har en så grymt duktig liten vovve! Han börjar förstå det där med att han ska vänta på klartecken innan han får gå ut eller in genom ytterdörren och han sitter på kommando utan godis-mutor! ;) Vår lilla prins!!! Hihi.. Snart dags o börja träna ligg, och lite annat skoj! *ler* Han är så himla snabblärd, så de är grymt kul å träna honom! *stolt matte*

För tillfället tycker han nog att jag är en himla korkad matte dock. Husse gick å la sig för snart en timma sen o jag tror att Cash helst hade velat göra honom sällskap, för det dröjde inte länge innan en viss liten trasselsudd gnällde rätt friskt där ute i vardagsrummet. Sen kom han in hit till datarummet och gnölade på ännu mer. Började tugga på ett ben, gnällde lite till, gick ett varv under min stol, la sig under bordet och tuggade lite till. Stensomnade. Där ligger han nu å gör inte en fluga förnär... Men nu ska matte gå på dass o sen blir de en sista sväng ut med lurven och sen ska här SOVAS! För snart är det fredag och hämtning av maaammaaaaaaa! :D Hihi...

Ta hand om sig där ute i världen!
- Kram -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0