En kortis!

Förlåt, det har inte varit mycket ljud från mig här på ett tag nu... Men det är lite fullt upp just nu! Har åtagit mig ett litet jobb, som kräver nästintill all min tid. Det är en avhandling som ska tryckas till bok, så jag jobbar på med textsättningen. Det hade ALDRIG gått utan min kära lilla mamma! Hon kan ju allt den kvinnan, alla mina frågor och problem har hon hittat svar på! Du är ovärderlig mami! Jag känner bara att jag är en urusel matte... Stackars lilla cash är sååååååååå uttråkad! Inte blir det bättre av att husse varit sjuk, och att Cash inte fått gå på promenader pga kastreringen. Men om nu allt går vägen så har vi jobbat klart med boken i helgen! Sen ska han få lite bättre uppmärksamhet... Men nu äre sängen! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: mams

ja det blir nog skönt för alla inblandade när boken är på tryckeriet!! :o) kul att du åtog dig uppgiften tycker jag!

2009-11-04 @ 13:27:43
Postat av: ejja

svar JA! :) Och ja jag håller helt klart med! verkligen lärorikt! Och kul - fast just nu är det liiiite segt. kraaaam!

2009-11-07 @ 02:18:11
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0