Hemma på ön igen!

Jepps, i tisdags kväll landade jag i Götet igen. Det är förbaskat trevligt med flyg alltså! Dagarna har swischat fram och ikväll hade jag fantastiskt roligt :) Var nere till min favorit blomsteraffär som hade en av sina blomkurser! I like!!! Ikväll gjordes det en massa höst/vinter/julmys i form av dörrkransar, adventsljusstakar, hjärtan and you name it. Mina alster kommer här (dock med pissdåliga mobb bilder, men de bjuder jag på! ;)

Årets "dörrkrans" blir ett ginst och murgrönshjärta!


Och årets advenstljustake kommer se ut såhär. Det ska dock till lite vita blockljus och några grymt fina prismor med numrering (1-4) ska på ljusen!
Tror de kommer bli jättefint! :)


Jag får försöka ta mig i kragen och fota med systemkameran å det snaraste. Då kanske den hunnit bli komplett också med tanke på hur fort jag brukar få sånt gjort :P

Have it!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefina kreationer du!!

Kan du inte skeppa hem några lagom till jul? =)

Titt, klockan är snart fyra och jag är vaken, dygnet är helt galet nu.. är så trött på dagarna så jag tvärslocknar och sen kan jag inte sova! Blir härligt att åka till stallet om ett par timmar!

Hoppas du sover sött!

2009-11-20 @ 03:47:45
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0