Den var så bra!!

ÄNTLIGEN har jag sett den! Och den var riktigt bra! Det är väl som alltid, vissa delar som man kan sakna och sådär. Men på det stora hela är jag skitnöjd! Nu får jag väl motvilligt erkänna att det var för länge sedan jag läste böckerna, så jag har inga detaljeminnen i kolan vilket kanske gjorde att jag gillade filmen ännu bättre. Ett är då säkert. Det är ingen mamma Karin film! ;) Nu längtar jag bara tills nästa kommer ut....


Och appropå längta efter filmer, så sitter min kära bror och jag just i skrivande stund och längtar efter en annan mycket bra (tror vi) film! Även den på temat film som är baserad på en hejdlöst bra bok. Dennis Lehanes Shutter Island. Oh my vad den är bra! Och filmen kan inte vara annat än genialisk! Dessutom med namn som Martin Scorsese och Leonardo DiCaprio KAN det inte misslyckas! Förutom dessa herrar så är Max von Sydow och Ben Kingsley involverade. Nä, jag tror den kommer bli fantastiskt bra! Se själva!


(Sorry att den inte får plats i rutan, jag orkar inte bråka me de nu! Dags å hoppa i säng strax ju! *ler*)

 

Pratade med läkaren på vårdcentralen idag också. Jag trodde det fanns en remiss på väg i systemet till Öron, näsa, hals. Jag har nämligen problem med mina bihålor lite konstant sådär. Varje morgon så är jag tät i snoken, och sen har vi det där skumma fenomenet som ALDRIG slår fel. Pratar eller sjunger jag ett tag så är jag heltäppt! Så eftersom jag är en legitimerad expertläkare (iaf på min kropp *s*) så hävdar jag att problemet sitter i bihålorna! Men den där remissen finns inte! Den är antagligen bortglömd, ej skriven, kaputt non existing! Hade några punkter att upp med henne, så samtalet resulterade i ett nytt tag ang min näsa, en tid för att plocka bort lite födelsemärken och rådet att jag skulle ringa hjärtmedicin imorn. Mitt hjärta slår lite konstigt och har gjort i några dagar. Sen i helgen tror jag. Antagligen är det bara extraslag, men det är likt förbaskat extremt störigt, och mot min vilja även oroande. Så imorn hoppas jag att jag får tag på någon som lugnar mig. För jag har INTE tid med nå tok! På lördag hägrar tapas restaurang och Ladies Night för bövelen! Sådäså. Håll sig i skinnet.

 

Godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0