Usch för imorn...

Imorn bitti ska jag och lilleman rulla in till torslanda djurklinik. Det är dags för hans kastrering och lilltrassel har ju bara en kula på plats. Den andra vet vi inte riktigt vart den finns... Som bäst ligger den i ljumsken och det innebär ett litet ingrepp. Som sämst ligger den i buken och då måste dom öppna hela magen... :( Dels är det så förbaskat dyrt med den större operationen, men framförallt är den ju så omfattande att det kommer ta så mycket längre tid för honom att bli kry igen - och inte ha ont!

Gode Gud, låt det gå enkelt och snälla, låt det bara bli ett litet ingrepp. Jag önskar så att han inte ska behöva göra en stor operation utan en lätt o enkel! Ett litet ärr som går fort att läka, det är min önskan och bön. Tack för att du vill även dom små fyrfotingarna väl!

Amen!

Kommentarer
Postat av: mormor

mormor önskar detsamma!! krama om lillen från mig!

2009-10-20 @ 07:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0