Väntans tider

Ja nu är lilleman på plats sedan 4 timmar, och vi får hämta honom om ytterligare 2 timmar. Det VERKAR som att den sitter/satt i ljumsken! Men vågar inte riktigt tro det än förrän jag får faktat presenterat sen... Men helt omöjligt är det iallafall inte!

Hehe, det var då ingen separationsångest hos Cash när veterinären vandrade iväg med honom. Han gick där med nosen i golvet, precis som han gjort sedan vi kom dit! Vilket jag hoppas är ett minne blott efter dagens ingrepp!

Inser att jag inte skrivit något "på riktigt" sedan Ladies Night! Först var vi på La Sombrita, en tapas restaurang inne på Linné. Det var riktigt gott, och sketen så mätt jag var när vi rullade iväg mot Scandinavium. Alltså jösses vad vi skrattade. Det är helt omöjligt att återberätta, men ni kan ju försöka föreställa er scenen i Dirty Dancing, ni vet dansscenen på slutet? Tänk er "nobody puts Baby in a corner" och hela klabbet. Ni är där i tanken nu va? Tänk då att huvudpersonerna inte längre heter Patrick Swayze och Jennifer Grey utan Martin Stenmarck och Andreas Johnson! Alltså jag skrattade så tårarna rann. Nästa år ska vi sitta med på middan. Längst fram vid scenen. Punkt slut.

Lite bilder från vår sittplats, inte så mycket till detaljbilder, men rätt coola tycker jag nog själv! Trots att de bara är min mobil som fått knäppa kort! Himla snygg ljusshow enligt mig och mitt tycke!

 

Hade lite dötid innan vi skulle åka och käka. Satt i bilen och...... roade mig :P Här kommer lite ego-moment.

 








För övrigt fick jag kanske världens finaste kommentar den här dan, när jag hämtade upp Emma och hennes kära lilla mamma. Hon utbrast "Men! Vad lik Jenny du är! Det ser ju Ut som att det är Jenny som kör!!!" Och eftersom jag tycker att min lillasyster är både snygg och vacker, kan jag inte ta det annat än som kanske världens bästa komplimang! ;)

Nu ska vi åka och hämta hem lilleman!!! Har visst hunnit dona med mycket sedan jag påbörjade dagens blogginlägg.. *s* En halvtimma har visst förflutit! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina och vackra bilder på dig vännen.



(fin halsduk du har ;-) )

2009-10-20 @ 19:56:09
Postat av: ejja

tusen tack vännen!



hehe, ja ellerhur? är helt beroende av min älskade, underbart sköna halsduk! ;)

2009-10-21 @ 16:43:11
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Lillsys

Gulledig =)

2009-10-22 @ 08:28:21
URL: http://urpluggad.blogg.se/
Postat av: Jag igen!

Ta med mig då!!! ta med mig då!!!!

2009-10-22 @ 08:29:59
URL: http://urpluggad.blogg.se/
Postat av: ejja

sys: hehe... men de var ju bara den rena och skära sanningen! :) Tycker verkligen de :) Kraamar!

2009-10-22 @ 12:59:15
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0