Så är det!

Det finns risk att jag får stämpeln fjortis i pannan nu, men de skiter jag faktiskt i! Jag har bokat biljett till Backstreet Boys den 4 december! Tar tåget upp på fredan, det är framme vid 14-tiden. Har även bokat hotell över natten och tåget hem på lördagen går strax efter 18. Ska bli så kul! Och en lite spännande sak kommer att bli att åka tunnelbanan med permon! Ska tydligen gå utmärkt sägs det. För min PUCKADE KOMMUN har "slutat" med färdtjänst i annan kommun!!! Jag blir så trött... Visst, ok om de funkar i sthlm. Men i t ex Sundsvall då? Där kan jag sannerligen inte åka kommunalt. Idioter... Ska luska i de där nån dag. Vet bara inte hur jag ska börja. Jaja, hur som haver - det ska bli sjukt kul! Men innan dess så ska jag gå på Ladies night med söta rara emma! (tack igen sweetie för detta!!) och så ska hon och jag åka upp till sundsvall i några dar! Vi ska gå på Kvartersteaterns jubileumskonsa! Bara en massa roliga saker! Weeihooo! :D Vi börjar det hela med att åka till donsö på lördag med Hönö IS. Vi kommer tydligen bli 100 pers som åker över! Rätt coolt faktiskt! Vi blir kanske fler Hönö supportrar än hemmalaget *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0