Jahaja... Then what? :)

Har egentligen inget vettigt o säga känner jag. Mer än att jag har fastnat i ett sött litet spel. :P Det heter så mycket som Little Folk Of Faery och är ett sånt där typiskt ejja spel :) Och systerspel med för övrigt, ladda hem de vettja sys! ;) De är ett sånt där spel där man ska lösa massa små dilemman i ett litet samhälle, bestående av feer, pysslingar o annat löst folk! *ler* I skrivande stund håller jag på att laga en lampa! Hehe... Är även ett realtime spel, så den fortsätter jobba när jag stänger ner. I like!

Annars händer de inte mkt, går å väntar på att våren ska slå till på riktigt! De är iaf fina vårtecken i rabatterna!!! Allt är på väg upp ur jorden, det är väldans härligt å se!

Imorn ska Jonas bli lite förtidsfirad! Mamma hittade på nåt vänster en helt klart mitt-i-prick-present när hon fick ögonen på:

The story of Johnny Cash

Ring of Fire, I Walk the Line och Folsom Prison Blues - i april blir det Johnny Cash-show!

I april har kan du lära känna en av musikhistoriens giganter. Följ med skådespelaren och artisten Ted Åström på en resa genom legenden Johnny Cashs liv och musik. Trots ett turbulent liv skapade Cash magisk musik under fem decennier.

Showpaket inklusive tvårätters supé, show, entré och 60 kronor i spelmarker.


Så det ska bli mycket trevligt! Hoppas mannen i fråga blir nöjd :)
Får återkomma på lördag och återge lite av kvällen!

Kommentarer
Postat av: mams

ja då hoppas jag att kvällen blir lyckad! väntar på rapport i morrn! :o)

2010-04-09 @ 07:40:19
Postat av: Syster

Ja, visst var det en bra present måste man säga!! =D

Hoppas ni får skoj!

2010-04-09 @ 11:31:36
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0