Ett snabbt inlägg om en grym dag!

Idag hade mitt assistansföretag (som jag har mina assar anställda hos) fixat en heldag för mig, jonas och mina assar! Uppdragschefen kom från Nässjö och mötte upp oss på Panorama Hotell för lite SPA och trerätters! Vi hade fått välja på ansiktsbehandling eller massage, båda på 25 minuter. Jag velade som den värste i vanlig ordning men tog tillslut en massage. Till saken hör den att min ena assisten tråkigt nog blivit sjuk och kunde inte följa med oss! Jättetråkigt på alla sätt och vis! Förutom att det inte gick att avboka hennes behandling så sent. Så staaaackars mig fick både ansiktsbehandling och massage!!! Förstå hur skönt alltså! Det kunde inte blivit mer passande med tanke på min dumma nerv i ryggen. Sen blev det lite bubbelbad och så ner till Restaurangen för middag! Vi fick till...

...förrätt: Tunna rödbetsskivor med getost och rostade hasselnötter. (Det var tokgott!)
...varmrätt: Oxfilé, potatismos, palsternacksmos och rostad vitlökssås! (Behöver jag ens säga hur fantastiskt det var i  munnen??! GHAAAA!) Emma fick en pasta med grönsaker som var hur krämig och smaskig som helst, men inte lika god som min oxe ;)
...efterrätt: Jordgubbssorbé, chokladmousse och en tryffel plus kaffe såklart. Vid det här laget var jag sjuukt mätt, men det var såklart ingen hejd *s* Riktigt, riktigt gott!!

Så tack Frösunda och Dick för en sjuhejdundrandes strålande dag!!! Nu är de dags för sängen! Imorn ska jag och mannen i huset till la stada en sväng för lite julklappsplock!

Kommentarer
Postat av: mams

åå va gott det lät det där! mysigt att dom kostar på er lite extra! det är ni värda - både du och dina assar! :o)

2010-12-17 @ 14:14:27
Postat av: moi

ja det var sjuuukt gott alltså! Å jag har ändå gått å blivit Riktigt kräsen på mat!



det blev en ytterst lyckad dag & lagom mör i kropp o knopp! :D är vääldigt tacksam för allt! kostade nog ganska många lappar de där!! typ 3500 eller mer gissar jag på! :)

2010-12-18 @ 02:28:17
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0