Glömde ju!

Det här mina vänner är Cashs stora kärlek i livet! Tyra alias ÄvenTyra! Oj oj oj oj vad dom kan leka! Timtals alltså! Tyras matte var vänlig nog att ta hand om vår hund igår, fredag, när Jonas och jag åkte in till stan. I 4 timmar var han där och de lekte i princip hela tiden! När jag ringde och sa att vi var på väg, då hade de precis lagt sig ner för att vila i 5 minuter. That was it! Är sååå tacksam att han har denna söta dam till vän! Det är så otroligt värdefullt för både han och mig! Tyras sköning till matte är en väldans kär vän, så vi är tacksamma i dubbel uppsättning här hemma! *ler*

Tack igen för hjälpen min vän, det var underbart att han fick yra runt så som han gjorde!!

 

 

De står ovanligt stilla här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0