Några bilder från förra veckan

Slänger in lite bilder från promenixen vi gjorde förra veckan när det inte var riktigt sååå kallt ute. Det var en helt fantastisk vinterdag med strålande sol och klar himmel. Blåsten höll sig på avstånd tack och lov!

Det där med promenaderna annars alltså... Jag känner mig som en såå dålig matte när minusgraderna kryper neröver... Dålig, dålig matte... :/ Men här kommer i vilket fall en liten bildvisning :)

 

"Jag ääälskar snö!" En viss vit liten kille var Helt snöig innan vi ens kommit iväg från vår gata!!!

 

Matte måste passa på å försöka vara lite estetisk även.... Eller nåt.

 

Vi bor förbaskat vackert alltså!

 

Killen hela da'n *ler*

 

 

Som sagt, det var en väldans fin vinterdag! Strålande sol men kyligt, fast inte blåsigt! Helt perfekt, det är så dom ska vara vinterdagarna! *ler*

 

Hund och husse på glid ;)

 

"Yes, min favvo lek!! Kasta mera, mera, mera!"

 

Finkillen vår! Vacker som en dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0