Nattsudd!

Det blir inte så väldans mycket datortid nu kring jul! Men tänkte bara säga att jag har det kanon här uppe i norr hos min kära familj! Saknar självklart min käraste sambo och vår lilla lurvtuss, men jag njuter samtidigt av att få pussa och gosa med Casper det lilla charmtrollet! Han har verkligen blivit en stor kille under de här 4 månaderna som jag varit ifrån honom! Han är så glad och enkel att ha att göra med! Julen var jättehärlig med, och jag kan inte begripa att tiden runnit på så mycket redan! Har varit här i en vecka nu! Galet!

Inatt sov Casper för första gången här hemma hos våra föräldrar, mamma erbjöd sig nämligen att ha honom över natten så min kära syster och Caspers pappa skulle få lite välbehövd sömn! Den lille krabaten ville verkligen inte somna igårkväll, det gjordes försök men han var skitmissnöjd! Han fick nappflaskan och så gjordes ett nytt försök. Njet! Han vägrade nöja sig med sängen! Så han låg på golvet i tv rummet och jollrade på, gladare än den gladaste! Men vid 23 så bestämde mormor att det Var Dags! Det var lite gnäll, men han somnade ganska så snart! Sen sov han exemplariskt till 5, ville ha lite mat och åt en flaska och somnade gott om. Sen vaknade han efter 9 och ville ha lite mer käk den glupskisen! Jag märkte knappt av honom och hans små vakningar, men kl 11 märktes han ljudligt om vi så säger *s* Då hade han fått nooog av sin spjälsäng! Men mormor plockade visst upp honom för där somnade moster erica om väldigt, väldigt lätt... ;)

Det borde hon göra nu med, så jag säger godnatt och en god fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha! Systrarna nattblogg?! =)

2010-12-28 @ 02:43:54
URL: http://urpluggad.blogg,se
Postat av: Jojo

Låter som du har det riktigt bra. Och lycklig syster som har så snäll familj som tar hand om den lille över natten! :)

God fortsättning till dig med. Och ta det lugnt när du ska åka tillbaks till västkusten! kram

2010-12-28 @ 10:22:53
URL: http://ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0