Sådär, nu är det som det ska!

Äntligen är ordningen återställd. Jonas är på plats här uppe i norr med mig! Kan pusta ut en aning och slappna av ytterligare lite! Hunden blev inte lite glad över att få träffa husse kan jag lova! Cash är inte den som säger så mycket, men han viftade så svansen höll på att ramla av och han kröp nästintill upp i husses knä! Nöjd hund helt enkelt! Så nu är hela flocken samlad! Glädje! :)

Däremot är jag lite gnällig... jag har fått skitont i halsen... Vill inte alls!!! Vill inte smitta ner Jonas som redan varit sjuk i 2 veckor, och jag vill för allt i världen inte smitta ner lilla mosters prins med halsont! Nu blir det nog några dagar ifrån det lilla underverket misstänker jag, och lika bra är väl det så han inte blir sjuk! Han är så fin den lille krabaten! Man kan verkligen inte sluta titta på honom :)

Ha de gött folket! Det känns som om erica för ovanlighetens skull kanske lägger sig tidigt ikväll. Eller, nja, vi får väl se hur de blir med det..... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0