Tidsödande resa

Idag åkte jag och mina föräldrar in till Birsta och shoppade lite spännande saker till min syster och hennes lilla familj! Ja, sen så skulle ju mams o paps köpa staket också vilket vi fixade först. Jag hittade VÄRLDENS snyggaste brallor till Casper! Ah, dom var asläckra! Och sen blev det en t-shirt och småbyxor med texten "Daddys little Hero" på magen och rumpen! Bedårande *ler* Köpte även på barnens hus ett par pyttesmå (ursöta) tofflor! De passar perfekt på den lille skruttens megafötter! :D Hihi, hade aldrig med mig kameran tyvärr, för de borde förevigats *S* Efter en trevlig eftermiddag så skulle vi så åka hem. En tripp som i normala fall tar ungefär 30 minuter. När vi kom halvvägs så stod trafiken helt stilla på E4:an. Tvärstopp. Efter ett dåligt beslut av mig att åka en annan väg som mynnar ut på E4:an lite längre fram (det var lika tvärstopp där) så fick vi veta att E4:an var avstängd och inte planerades öppna förrän en Timma senare! Det var bara att vända och åka tillbaks till stan för att ta en helt annan väg hem. Hela hemresan tog oss typ 1 timma o 10 minuter! Segt!
Men vi kom iallafall hem! :)

Anledningen var denna....

Bild hämtad från st.nu

Pojke och kvinna från Njurunda i bilkrasch på E4 VAPELNÄS (ST)
En fyraåring och hans mamma råkade ut för en allvarlig trafikolycka på E4 i höjd med Vapelnäs sent på onsdagseftermiddagen.

– Vi ringde 112 och tog hand om pojken, som klättrade ur bilen själv, berättar reseledaren i en turistbuss, som kom först till olycksplatsen. Läs mer på st.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0