Vilken karl! :)

Mina kära vänner, jag har världens bästa karl! *ler* Idag har han svept fram som en virvelvind. Han har kört flera tvättar, oljat in alla våra utemöbler, byggt solskydd för sistnämnda som inte får stå i solljus och torka, rensat i mardrömsrabatten, byggt ihop 1/3 av vår nyinförskaffade tvmöbel och fixat mat! Jag har säkert glömt nåt också. Ibland bara slår han mig med häpnad *ler* Dessutom, han överraskade mig för några månader sedan med att utbrista "vi måste nog åka och köpa mer krukor. Så det blir lite mer enhetligt här hemma." Jag blev helt stum i en sekund den gången. Trodde ärligt inte att grabbar kom i den här förpackningen längre! Det var förvisso en av de saker jag sa från den första gången vi sågs. Pratade med mamma och syster och sa just detta "jag trodde inte det fanns den här typen av killar längre! Jag trodde dom hade dött ut?!" Men några få fina exemplar finns det visst kvar *ler* Och jag har den bäste!!! Hihi... :o)

Så tack älskling för att du är så bra!

Kommentarer
Postat av: mams

det är bra att du ser och är tacksam o inte tar honom för givet! :o)

2010-05-24 @ 07:57:18
Postat av: moi

Jag är nog faktiskt tacksam varje dag :) Försöker verkligen att inte ta honom för givet! Hoppas att jag aldrig kommer göra det, men de får man aktivt jobba på! :)

2010-05-30 @ 22:09:31
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0