Så rackarns klantigt av mig!

Bara slarv och mig själv att skylla! Jag äter ju en Betablockerare pga att jag har hög puls av någon anledning. Mina EmConCor (tror jag de stavas) finns i 20 förpackningar och 20 dar går ju rätt fort. Men jag brukar köpa 5 st askar åt gången. Jag tycker bara att jag nyss gjorde det? Tydligen inte - det var i augusti... Min sista tablett tog jag igår och pulsen som i normala fall ligger på ungefär 70 är på 100 ca nu. Det känns kan jag meddela! Det var nog rätt "normal" puls förr, innan medicinen, men nu är jag ovan! Ringde Apoteket vid frukost, men de hade inte mina piller på lager. Men imorn efter 14 dååå ska här knarkas o trycka ner the puls. Har förresten ökat trycket på min nattrespirator. Trycket på in och utandning alltså. Trodde det skulle kännas jobbigt, men det är helt ok! Väldigt skönt! Eftersom jag samlar på mig koldioxid så ligger det ett motstånd på min utandning. Det var inte helt bra på den där nattmätningen jag gjorde, koldioxiden var lite för hög. Därför öka trycket! När min sköterska ökade upp allt på sjukhuset så kändes det som att andas ut i ett glas ungefär. Eller hur jag nu ska förklara! Så då sänkte hon de igen o så ska jag öka successivt istället. Har uppenbarligen vant mig! Nähä, sova lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0