Livet rullar på

I torsdags kom min kära lilla mamma på besök! Hon kom hit kring lunch, så det blir alltid liksom en "riktig" dag när hon flyger ner. Tack och lov för flygplan alltså! De är en sån himla skillnad i tid... 1 timmas flygning eller 9 timmar i bil?! Men på somrarna blir det bilen ändå, för då brukar jag ju vara där i 3-4 veckor. Väldans gött o vara rörlig och kunna ta sig fram med bilen då! Men nu såhär på vintern, då blir det flyg även för mig, Jonas och Cash! Mamsen var här tills igår, söndag, och vi har haft intensivt schema *ler* Torsdag kväll så var vi på konsert med Bohuslän Big Band och Deborah Brown! Här nere kan ni lyssna och titta lite på både Bohuslän Big Band och nedanför har ni fantastiska Deborah Brown! Heeelt makalösa musiker alltså!!! Allihop! Satt med hakan nere i knät mest hela tiden över hur kompetenta och duktiga allihop var! En riktig musikinspiration, även om mamma tyckte det blev lite väl mkt jazz ;)

 

Sen har vi varit på klickerkurs, tagit en tripp till stan, middag hos svärmor, ätit kräftor och fikat med svärfar o yvonne. Men framförallt har vi myst här hemma i den kalla, regniga och blåsiga hösten! Det har varit en fröjd att få haft dig här mami! Loved it! :)

Nu gör sig visst min hunger sig påmind, så här mitt i natten. Tror jag måste gå å ge den en liten macka eller något annat... Får återkomma med Livet sen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0