Riktigt bra för att vara en 3:a :)

Det bidde aldrig någon film igår. Vår DVD i sovrummet ville inte alls göra som vi ville, så det resulterade i att vi bestämde oss för att köpa en ny platt-TV och ny DVD till sovrummet! *S* Väldans najs tycker jag! Men de kommer ju bara bli en liten TV 24" pratade vi om igår kväll. Kan nog bli himla bra! Men hur som haver så kikade vi istället på Göta Kanal 3 ikväll istället. Jag får ju säga att jag hade himla låga förväntningar, jag menar det är ju ändå en trea. Men jag får allt säga att den är Helt ok!

Däremot ska vi förmodligen gå å se SALT på fredag! Den har jag sett fram emot ända sedan vi var och kollade på Inception, en annan helt fantastisk film! Nu hoppas jag på att Salt också ska vara så bra :) Det ska bli riktigt trevligt att ta en kväll med mannen i mitt liv, det känns som att vi inte varit på tu man hand på en evighet!

Jag får väl återkomma med en Bu eller Bä angående filmen! Ha de så gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0