Varberg ToR

Jag tog mig en tripp söderöver för att möta upp käraste lillebror som är i Varberg över helgen! Bandet spelar in en ny skiva :) Så eftersom det inte drar igång förrän imorgon så hade mannen ledig tid! Hämtade upp honom och två andra roliga polare och så drog vi in till Centrum för lite käk! Tror dock det blev något missförstånd. Bror hade fått ett hett tips om en restaurang (en italiensk) med god pasta osv av en kökschef! Hon borde ju veta tyckte vi allihop. Henke hade fått namnet och letat upp den på sin GPS. Hur snopen tror ni jag kände mig när vi gick in på en vanlig sketen pizzeria? Med italienskt namn förvisso, men.... Men det var gott och jag orkade i vanlig ordning inte äta upp! *S* Sen drog vi iväg till ett fik för lite kaffe! Satt som en smäck vill jag lova! Ett riktigt slött häng-gäng var vi med, så där i fotöljerna fastnade vi ett bra tag. Åkte sedan o kikade på stället där de ska spela in, en restaurang som bara är öppen på sommaren. Den ligger preciiis nere vid havet, och utsikten är bedövande vacker! Var tvungen att fota när jag skulle åka hem. Så det som dög i kameran hittar ni här nedan!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0